my day..

Hejsan! Imorse gick jag upp 8 för att åka iväg till sjukhuset med min äckliga nagel på tån, sedan jag var i gävle på mellandasrean har den vart helt blå och nu kommer jag tappa den också :(
Tur att man kunna måla även fast man tappat nageln! Dock tar det nästan ett år för tånageln att växa ut igen för den växer otroligt långsamt..

Nog om det, sedan åkte vi ner till stan för skona jag hade passar inte min tå, så köpte ett par rosa converse. Är helt kär i dom! Sen svängde vi förbi gymmet så jag kunna förlänga gymkortet, och snart kommer morfar och ska sätta upp hyllor i mitt rum sedan ska jag iväg och gymma. Nice.

Nu vet ni vad jag har för mig iallfall, så här första dagen på lovet!


Kommentarer
Postat av: amiofsweden.se

de tkr ja me :)

älskar rosa converse :D

2011-03-04 @ 14:48:10
URL: http://amiofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0