värmen eller blåsten?

Någon som vet om det värmen eller blåsten från en hårfön som skadar håret?
Om det är värmen så ska jag springa iväg och blåsa håret med kyla, eller ja det är en knapp som det står ''could'' på så blåser det kallt! :D

Så slipper jag ha allt för krullit hår att platta imorgon, ska gå och lägga mig om ca en timme, hihi kl 9. Men är nog bäst så eftersom jag ska upp halv 7 imorgon, så godnatt.

Kul att nu börjat komenterat så pass mycket och att många vela vara med i utlottningen, mycket roligare att blogga nu och att statistiken höjs! puss och krov :love:

Kommentarer
Postat av: Alice

det är värmen som skadar :)

2011-01-11 @ 21:57:58
URL: http://alicelarsdotter.blogg.se/
Postat av: Anonym

tror det är värmen för det slits ju inte om det tex blåser ute :)

2011-01-12 @ 15:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0