Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu.

Något jag verkligen vill ha, är imorgon för då startar hårdträningen inför nästa sak jag veeerkligen vill ha, och det är.... SOMMAR! Fatta, alltså denna ska klå dem alla! Så säger man varje år. Men nu, jag känner det denna sommar kommer bli fantastisk.

Ivarje fall, jag svär på att imorgon så är det hårdträning, första månaden på ett nytt år kan av svår att börja med godis förbud och allt, men nu andra är månaden så slutar jag med godis, småätande (vissa undantag) jag ska äta regelbundet, träna minst 5/6 dagar i veckan.
Sen finns det undantag på fördelsedagar och andra sånna saker om man blir bjuden på fika hos släkten typ, men så ska man förtjäna det! Man ska liksom träna efteråt. Jag vill nog mer än allt (i denna minut) vara super smal! Det vore fantastiskt. Så nu (egentligen 00.00 - men jag börjar före) startar hårdträningen, gissa om jag kommer bli dåligt snygg! 4 och en halv månad är det detta gäller. :)


Kommentarer
Postat av: jasmin toma :)

haha lite kul, precis samma här :ö

jag börjar hårdträna imorgon precis samma 'regler'

som dig och allt sånt där :o

2011-01-31 @ 18:33:48
URL: http://lifeofjasmintoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0