it alway gonna come right after you

Nä, nu skajag hoppa in i duschen. Utan att duscha håret, ganska jobbigt men men :) Sen ska jag slänga ihop lite fruktsallad och som ska få stå och gotta sig medans jag dricker kaffäää, :) Nu vet ni vad jag ska göra den närmaste timmen, ganska wierd att alla ni vet detta nu right ? Jaja..

Vad vill ni ha mer av i bloggen då? Utlottningar? Tips? Just tell me så fixar vi det.

Alltså, i love my life . Har aldrig kännt mig så här pigg och hela jag är för hääärlig! Självkär? Något. men det är helt okej det också, nu ska jag på träff med duschen. :)
Min blogg har blivit ganska oseriös, men livet är inte så seriöst  vid 14 års ålder...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0