hemma

Nu är jag hemma, efter skolan åkte jag och Madde till staden och kollade på JCs slutspurt rea, jag köpte en tröja en tshirt, ett armband och ett pra örhängen dära, sedan fortsatte jag ensam mot mammas jobb där jag fick två godis stångar och en påse med hello kitty tuggumin 6 hello kitty tatos och en bild på hello kitty man stryker på kläder så fastnar den, blev super glad! Sen åkte vi till e-center, så köpte jag ett par jeans leggings.

Sedan när vi skulle åka till lidl och köpa cola (biiig love till lidl cola) så var 3 fönster på bilen öppen!? Men alla saker var kvar som tur va! Vi blev lite små skraj, men nu är jag hemma!


Hemst dålig bild, örhängena syns inte ens, men ni får se dem senare nått tag!
men orkade inte anstränga mig vela blogga så fort som möjligt!


Big big love till min tato! Hel kär i den, fatta om den vore äkta!

Kommentarer
Postat av: vilma hill

den där vit & ljusgrå randiga tröjan är så jävla snygg! ska köpa den när jag får pengar, fast det är lite pinsamt att typ alla killar i min klass har en likadan :$ :D <3<3m

2011-01-27 @ 21:05:58
URL: http://vilmasmagazine.blogg.se/
Postat av: Anonym

har en såndär turkosrandig tröja, trodde jag var den enda tjejen som hade en sådan.. den hängde ju på tjej avdelningen så det är ingen killtröja. men var köpte du hallo kitty tatueringarna? :) / tove hammarström

2011-01-29 @ 11:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0