hat objekt

Jag är en ganska snäll och söt person, right? Kanske inte.. Men försöker iallfall. Men för att bevisa att jag kan va lite busig ibland och säkert många undrar så har jag en hel radda med grejjer jag ogillar, vill ni höra.. Jag hörde ett ja där någon stans som hej hoe lets go:

Tjocka personer
Otrogna äckel apor
Pundare
De som tror de kan trycka ner andra utan att få skit tillbaka
Tjokisar som tar upp minst två säten på bussen när bussen är proppfull
De som tror de är kung på att sjunga men i smyg tycker alla att de låter som en hög elefant som har en sködpadda i halsen, och inte nog med det, utan sköldpaddan hade en kniv med sig...
Fjortisar
Sådanna som säger att det tjock men redan vet sanningen
De som tycker de är smal (fast sanningen vet vi alla) och går runt med magtröjot och shorts på sommaren..
De som bara playar, kåtar på sms, och tror att de har halva inne. Fast man igentligen (elakt men sant) bara vill spy på deras kläder och mosa deras ansikten
''blattar''  som kallar sig själv det, men om någon annan säger det bryter hela helvetet ut
Fjortisar
Pundarna på hemköp
De som seriöst tror att de är tufft att dricka och röka men inte vågar erkänna det
De som dricker/röker i den här åldern
De som dricker för att bli full
Små fjortisarna som tar kort på sig själv när de håller i en cider och tror de får status


Det var ett fåtal saker. Orkade inte skriva mera :)


Kommentarer
Postat av: elsa nyström

Jag håller med dig på många punkter där ;)

Hjälp mig att välja vilket nagellack jag ska ha, turkost eller rött? ;)

2011-01-31 @ 21:50:29
URL: http://elsanystrom.blogg.se/
Postat av: elsa nyström

Du har väl inte missat min dagens blogg? Anmäl dig nu, jag drar vinnaren ikväll.

2011-02-01 @ 11:20:27
URL: http://elsanystrom.blogg.se/
Postat av: olivia

'Pundarna på hemköp'

wooord!

2011-02-01 @ 16:36:53
Postat av: Lie Persson

oho, säger du själv som rökte typ ett år? :) även yngre än du är nu! :)

2011-02-02 @ 19:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0