gästbloggar

Tja, det är jag Dilara som gästbloggar åt ida nu till söndag tror jag? Hehe, kul de! :) Ida skulle visst till sälen och hon har inge internet så hon kan inte blogga, så nu ska jag få gästblogga. Saknar den bruden, men men har lovat henne flera gånger att vi ska hitta på nå men jag har aldrig hört av mig, dumt de.. Aja, ska iaf försöka få upp kontakten med henne igen som förr, känns som att vi har kommit ifrån varandra nu, tråkigt..

Just nu sitter jag här med mjukiskläder och blöttkrulligt hår, haha.. Ny duschad, är sjukt trött så ska ta och sova en stund nu.. Imorn drar jag till Bollnäs och är med folk, så kan gö ett kort inlägg imorn också :) hörs!
Hitta den här gamla bilden på mig, Ida och Madde från sommras.. 
Haha, minnen dedär.. Saknar! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0