gästblögg

Tjena tjena årets solbränna, right now ligger jag Ida i sängen och smsar med en söting. Än så länge har dagen inte bjudit på ett skit, dom andra var i skidbacken men jag och syster vågar ju inte :) Läktar till käket mest just nu, senare ska jag ut och springa, om det inte blir pulka ikväll igen, jag och Johanna rullade ner för den svarta backen igår, haha gick utav bara helsike (inte hela backen.)
Äsch, nu lämnar jag över ordet till Madde!

Jao, ida är i fjällen som ni säkert vet och har det hääärligt. Och hennes updatering suger ju nu, så tycker faktiskt hon får ta och komma hem snart, och sen måste jag säga att jag är lite aaavis på henne, men vi åker ju istället till Järvsö om ett tag och åker snowboard, hur det nu ska gå.. Hehe :) Men här har ni lite fler bilder, tjingeling!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0