fjortisstämpeln

Pallade bara ca 50 minuter av zumba och då var det bara genomgång! Haha, så nu väger jag mellan att hoppa på crosstrainern eller bara köra lite situps och armhävningar. Ska tänka på saken.

läste på en blogg nyss det här om fjortisstämpel, alltså om man en gång får en så har man den förevigt det är så. Och man får de bara av att vara sprallig glad och skrattig, hålla !? Det är typiskt tjejigt liksom, att man gillar uppmärksamhet och kortkort och allt det där,  men varför dömma folk? Jätte många har kallat mig fjortis sen blivit förvånda sedan när de väl lärde känna mig, alltså ja visst jag kan va lite crazy och grejer, men inte på ''fjortis sättet'' jag tror dom äkta fjrtisarna verkligen vill vara det. Sen är ju fjortis en ålder också och det är jag ju så klart! Men inte på sättet/utseendet. Alltså jag är mig sjäv no matter what, deal whit it. Sluta döm folk, lev livet iställe för att se ner på andra.
Visst kan jag hålla med att man reagerar om någon verkligen ser ut som en fjortis och beter sig aldeles för överdrivet, men jag ska sluta dömma folk, de kan va hel grym när man lär känna dem.
Vad tycker ni, är fjortis en ålder ett beteende eller utseendet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0