En person jag vill träffa just nu

Vem vill jag träffa just nu?
Alltså, jag vet inte om jag vill träffa någon speciell, det är nog mer än en..
Saknar allt som var förut, jag hade en period förr när jag var jätte mycket med Fanny och Amanda. (Här är fannys blogg och här är Amandas)
Dom är hel grym båda två, men jag har blivit helt förändrad från den tiden, jag blev en jobbig fjortis liksom. En bitch, kan förstå att dem tröttnade på mig!

Men life goes in, deal whit it Ida! Jag är sur på mig själv att jag gått miste om så många vänner :(
Men men, det är många jag vill träffa varjefall! De jag umgicks med förr och hade underbara tider med te.x Natalie, Amanda.L, min älskade bebis Jocke, Lie. Och massor av fler!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Saknar dig och tiderna så otroligt mycket!

jag har säkert varit dryg och så på dig men jag ångrar det så otroligt mycket! :)

2011-01-28 @ 16:36:33
URL: http://amandathyr.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0