En bild på mig + 10 fakta om mig.



1. Jag ogillar starkt hälsosamtal.
2. Jag är hello kitty koet.. :blush:
3. Jag umgås nästintill bara med Madde, men trivs som tusan med det.
4. Jag är en riktig bitch.. (nångång måste jag erkänna det..)
5. Jag har ändra min livstil, mitt beteende och mitt utseende totaly.
6. Min största rädsla är att blunda i duschen.
7. Jag önskar jag var super snygg och a lot skinnyer. Även fast jag vet att man inte kan leva på sitt utseende.
8. Jag kan snacka mycket skit för att slippa prata om mina egna brister.
9. Jag ska bli så himla mycket snällare mot alla.
10. Jag är kamera kåt också!

Kommentarer
Postat av: elin ★

söt blogg, allt bra med dig ? :)

2011-01-27 @ 20:10:10
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/
Postat av: jasmin toma

jag kan inte heller blunda i duschen, känns som att nån ska dränka mig eller dra mig under badkaret eller nå då, typ samara i the ring :o

eller nån skräckfilm, varför är du rädd för det?

2011-01-28 @ 20:26:44
URL: http://lifeofjasmintoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0