joooobbigt inlägg

Tja va, sitter och pluggar och så. Dryyygt, men men bara att ta tag i det liksom. I varje fall så är jag så himla trött på att va i den där **skolan, jag hatar den! Nä, inte den. Men vissa personer måste verkligen jävlas 24/7. Jag skulle nämnt namn om det inte vore så att jag visste skulle få skit för det, jag blir bara så trött och pallar inte ens göra nå, sitter hellre hemma hela dagen och deppar.
Näääerå nu ska jag inte va sån, ska för tusan köpa gymkort nu någon dag. Livet är helt gr8 förutom vissa undantag. Jag gör bort mig, tänker fel slarvar till det sure. Life goes on. :)

Lååångt inlägg, men who care? Jag gillar att skriva :) Varjefall, nu ska jag plugga glosorna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0