hej bloggen

Sitter och äter middag, och myyycket sallad, med vinäger. Jag älskar vinäger! :)
I varjefall så idag är det ju dag ett på ca ett halvår av nyttigt levande, har funkat super. Hittade till och med godis i jackfickan som jag slängde, var bra sugen men nej. Plus att tandläkaren var i skolan idag och pratade om hur mycket socker det är i allt, usch :)

Men nå går min buss om ca en timme så ska packa tränings kläder och låttexter, tror dock inte jag behöver ha med mig dem men anyways.
Kisses ja0!

Kommentarer
Postat av: elsa nyström

Nu har jag utsett vinnaren av dagens blogg. Om du inte vann så får du en ny chans imorgon. Ha en bra kväll!

2011-02-01 @ 20:46:29
URL: http://elsanystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0