about my blog..

Jag har som ni kanske märkt? bloggtorka. Läre faktiskt ge mig lite med det där, bloggandet ni vet.
Ett tag var att jaga läsare allt jag gjorde, men komigen varför bloggar man egentligen? Egentligen vet jag inte varför, jag gör det mest för att kunna kolla tillbaka senare, min blogg blir ju faktiskt ett år den 21 maj, minns till och med datumet :') Anyways, varför bloggar man? Jag gör det som sakt för att se tillbaka och tjäna någon slant, det är ju nice.

Men så nu kommer jag inte va lika uppdaterad i guess, kommer dock vara nogranare, men det blir inte bättre uppdatering. Bara så ni vet, ska öven försöka hitta någon som kan gästblogga i en egen kategoti åt mig, maybe : The truth about Ida? ;) Den kategorin skulle passa perfekt till Madde. Aja, om hon vill så är den titeln hennes, ska nog fixa någon till med. Anyways, ska gå och kissa nu ja.



En gammal goding!

Kommentarer
Postat av: Jossan

HAHAHAHAH videon :ö

2011-02-05 @ 09:06:37
URL: http://jjosefiinesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0