strömingsleken

Hej, klällen började med total katastrof, att man ska beöhöva förstöra sminket de första man gör när man kommer dit. Så himla självklart! Går inte in på varför än. Efter att jag lugnat ner mig och suttit och pratat med bästa Madde bestämde vi oss för att ha kul, lyckades faktist rätt bra med de, med tanke på vad som hände tidigere på kvällen. Träffa folk och så, dock vart jag sjuk redan när jag kom ner, så ni kan ju tänka mig hur jag är idag... Men vi bestämde att mamma skulle komma och hämta oss efter ett tag då vi inte orka va kvar nå mer, EN endast en någolunda bra bild blev det.

Kommentarer
Postat av: madde persson

du ää nog den bästa min älskade. Men bilden för för jävlig ut, och usch!

2010-09-04 @ 14:54:52
URL: http://maddeperssun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0