min prins.

Sitter hemma nu jag. Ska äta om ett tag, mitt humör är inte på topp..! 
Men de struntar vi i..

Jaja skolan idag gick rätt bra, hade inte så supermycket lektioner. Men där emot 3 timmar's spanska.
Men de är värt det eftersom jag vill ha betyg i ämnet.
Under tiden jag surade titta jag på kameran. Hitta där lite gamla bilder. En på älskling och mig.
Men mitt ansikte va INTE OKEJ på den bilden. Men Emil va lika vacker som vanligt :')

jag har alltid anat, men inte vågat inse.
blickarna vi utväxlat. har varit så självklara.
sen första gången vi möttes.
har jag alltid veta att de varit mer än vänskap.
vi har sett det i varandra. vi har kännt det,
på sättet vi sett på varandra.
de har varit så självklart.
ibland kan jag tveka, ibland gör jag fel.
men du kommer alltid va min prins.
jag kommer aldrig sluta älska dig.
älskling lämna mig inte.
det är inget jag klarar av.
du är den bästa för mig, jag trivs med dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0