gym

Kom nyss på att jag och mamma skulle åkt och betalat mitt gymkort i fredags, men de han vi inte.
Och på måndag har jag kickboxning & tisdag rockskolan ( justja måste träna låttexkten )
Så på onsdag betalar vi de och så blir det gym.. Herregud, när ska jag få en ledig stund ?
Jaja bättre att hålla igång & ta hand om sig själv! Länktar tillbaka till gymmet,
älskar deras duschar och allt. Hehe ;) Jaja frulle nu! :)



Jag tränar på ACTIVE, ja jag vet att man måste vara 16.
Men som jag skrev förut gick jag på träningsskola,
där har man som yngre chans att få utbildning om träningsredskap, hälsa & mycket annat.
Man får då även köpa kortet till ett billigare pris.
Detta i samband med be-smart.
Jag rekomenderar det verkligen ( söderhamn )
Men har hört att nästa termin kör igång snart igen.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0