i can tell you...

Sanne:
1. gillar du någon just nu ?  svar: Vet inte riktigt. Tror nog inte de, inte riktigt iallfall :)
2. hur länge har du vart rökfri ? ;) svar: Länge :)
3. hur faan kan du ha så jälva mjukt hår ? svar: Vet inte, jag andvänder iallfall hårinpackning varje gång ja tvättar håret för plattar aldrig utan värmespray :) Och andvänder knappt några andra hårprodukter, bara hår mouss (stavas?)
4. vilken är din favvo film ? ''allt för min syster'' :') & självklar, madagaskar 2.
 
5. brukar du gråta te sorjliga filmer ? Ja, är super blödig!
6. haru nån gång gråtit till en bok som typ vart hemsk eller sorjlig ? Ja för ett tag sedan läste jag en bok, tror de var någon twilight, då grät jag.. *fniss*
7. aru nån låt som du värklige älskar just nu ? ''Bless the broken road'' love it!

Anonym:

8. vilka har du vart tsm med? Johannes Göthe (my first love) haha.. Jonas Vestling, Rasmus Andersson, Elias Högman, Viktor Nyman, Emil Högman, tror det var alla, dock näst intill inget seriöst.
9. vem hade du bäst förhållande med? Emil.
10. är du oskuld ? isf vem förlorade oskulden med? Hemlis , daah.
11. vem hånglade du senast med? Henke.
12. vad tycker du om jocke tuohimaa?? Jag verkligen älskar den grabben, han har aldrig svikit eller vänt ryggen mot mig. Han är en ängel, helt klart en av mina bästa vänner som alltisd ställer upp. Jag känner när han inte mår bra, han visar aldrig sånt, men jag känner det, vi har vart vänner 2-3 år nu och jag vi har aldrig bråkat. Jag ångrar inte en sekund med den grabben!
 Jocke på bild :)
13. säg fyra st av dina vänner som är bäst? - Bäst? Kan inte peka ut villka som är bättre än andra! Men om du menar som bästavänner typ så är det nog - Madde, Jocke, Camilla, och den sista vet ja inte..

Anonym:
14. vilken är din största pasion? Choklad tror ja, choklad kan man verkligen äta när som helt ! Varmt som kalt, jag älskar nästan all choklad!
15. är du bi? isåfal hur visste du att du va de? :) - Ja bara vet det,
16. hur lång är di? Minst 1.60 skulle ja tro :)
17. vad väger du? Inte vågat väkt mig *ängel*
18. hur är din relation till din familj? Jag tycker jag har en jätte bra relation till både mamma och Johanna, men med pappa är det lite sådär.
19. tycker du om ditt utseende? Vad ska man säga? Nöjd som jag är, bryr mig inte så mycket.


20. kan du lägga ut en gammal bild på dig?
    lite gamla bilder, klicka för större!

21. du vissar hur ditt fixar dittt hår? Jag plattar tuperar lite och har i mouss (stavas?) klart :)
22. bästa kompis? Madde :love:
23. röker du? Nja, men de va väl ett tag där jag tjuvrökte och va tuff, fast ne. ;)
24. är du på G med nån? Dont think so.
25. vem var du senast tsm med? Emil.
26. kan du börja videoblogga? Why not ? :D Om ni påminner mig och fler vill, sp lets go for it :D
27. vad skulle du göra om du fick en miljon kronor? Köpa värsting kameran och njuta av livet, j'ää helt klart :)
28. vad har du för mobil? Johannas gamla sony eriksson, ska snart få pappas gamla T9a eller en annan :)
29. hur gammal va du första ggn du hångla? Haha, 11.

Madde:
30. Tycker du om djur? (dålig fråga gör ju alla men endå) - Jadå :)
31. Vart har du köpt byxerna på bilden , JC ? ;) - Byxorna är från H&M :)
32. Vart har du köp tröjan/tunikan?? :) Lika så tröjan.


Moa:
33. vad är kul med att blogga ? Jag älskar och skriva och dela med mig av min vardag, så ja antar det är det som är kul :)
34. när jag bloggade förut så tröttnade jag..
35. när fyller du år ? Jag fyller år den 15 november :)
36. vilken skola går du på? vågbro , eller? Japp.
37. vem är din allra bästa vän ? Madde

Anonym
38. Varför bloggar du? <3 - Se fråga 33. :)

Olivia
39. Vad brukar du lyssna på för musik? Jag kan lyssna på allt!
40. Har du några favoritband/artister? Har inga favoriter tror ja, men jag älskar Taylor Swift's musik, hennes röst är gudomlig!  


Agnes:
41. vad använder du för kamera? Vetinte vad den heter, men en vanlig canon digitalkamera :)
42. vad vill du jobba med i framtiden? Fotograf - Advokat - Kriminalare - Polis står det mellan :)
43. favorit mat? Ingen längre :)
44. hur mycket pengar gör du av med på kläder varje månad? :) Köpter nog inte kläder varje månad, eller gör jag? Vet iallfall inte brukar va mamma som betalar när vi skickar efter och så.

Anonym:
45. vart redigerar du dina bilder ? :) Photoshop :p

Anonym:
46. gillar du någon ? :) - Vet faktiskt inte, känner mig så osäker med allt det där nu för tiden, har lite tappat greppet om mina känslor..

Kommentarer
Postat av: Sanna Hyvärinen

Vilken fin header:D

Tänkte fråga om du ville rösta 5 stjärnor på mig här:

http://www.yourmoda.se/klanning2010/?id=13799

Skulle vara jätte snällt, och skulle betyda jätte mycket! Tack på förhand. Puss, ha en fortsatt bra dag :)

(Och ifall du vill att jag ska rösta på dig någonstans, säg bara till:) )

2010-10-26 @ 07:56:55
URL: http://socosy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0