how i feel, about U


Jag och tjejen där på bilden, jo - vi. Vi har varit vänner nu, en låååång tid. Ca tre år har vi vart bästavänner, ibland har vi vart osäker på det vi haft, men vi upptäcker saker som vi aldrig funnit hos en annan person.
Vi har bråkat om exakt allt, till och med vems nudlar som va gulast. Men ska vi offra alla fina och underbara stunder,  för dom få dåliga för trotts allt har vi ju fler fina stunder, än dåliga. Det är inte värt det.
Den där bruden och jag, vi har gått igenom så hemst mycket tillsammans, vi delar allt - nej inte allt. Ingen kan dela allt med en annan person. Men vi ligger iallfall på gränsen, till just det - allt.

Med det sagt ska jag ta och bege mig mot köket för lite lunch! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0