take it away

Sluta blogga. Jo det är något som ligger mig i tankarna, jag har glömt bort meningen med det hela, jag menar, ska ni bara sitta där och läsa om mitt ointresanta liv!? Allt lägga ut sin vardag på internet som folk enbart läser i brist på annat? Vad är de för nå ? Ja, men vi får väl se, det blir nog så... Eller? Kanske ska lägga ner lite tid och lära mif fäce book iställe som alla tjatar om, eller vad sägär ni ? Ni når väl mig där tills vidare. Ida Bergman, ja thats me, the same old girl fast bara på facebook iställe. Ja får lägga lite tid på att tänka efter detta en stund.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej du får inte ta bort den den e sååå jävla bra ! :)

2010-10-11 @ 19:06:01
Postat av: GUEVACCI

Tja, vad händer? :D kram

2010-10-11 @ 22:47:03
URL: http://guevacci.blogg.se/
Postat av: Anonym

nej ta inte bort den ;O

2010-10-12 @ 20:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0