no one can save me but you

Eyy!  Nu ska jag sminka av mig och lägga mig och se på en film har ätit så himla mycket så imorgon blir det till att dra ut på en springtur. Skulle ha skippat godiset men inte då, så ställer kl på 09.00 så får jag väl lida den stunden på grund av mina egna handlingar.

Jaja har haft en jätte trevlig dag iallfall och åker hem imorgon vid 1 sedan blir det fix och träning på låtarna @ Sannes place och 6 har vi ''uppträdande'' i Norrtullkyrkan. Och på kvällen blir det bus eller godis med Madde! Ibland undrar jag när jag skälv ska växa upp, blir nog inte än på ett tag! Justja, alla vet väll att man ska ställa tillbaka klockan en timme? Good. J
 

Kirra en ny mobil också, pappas gamla P1i. Fett komplicerad mobil men men !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0