ler du så ler jag

Har fixat mycket med bloggen nu, va tycker ni ? Jag blev faktiskt ganska nöjd. Frågade Madde om hon vela prova göra en header åt mig just nu har jag bara en gammal tillfällig. Kanske ska pilla på en egen sen, vi får se.

Ska lägga in smylisar sen tar jag en brake, mamma ska åka och köpa hårfärg åt mig sedan.
Och hämta ut paketet från h&m, gaah vissst blir man trött på h&m ? Minns ni hur länge sedan de va jag beställde? Herregud..
Ikväll blir det kalas iallfall, sedan är de min tur the princess birthday ;) *blink* 15 november blir jag fjortis :) Det hade man väl aldrig kunnat trott ? Men that is how it is :)



Igår satt jag och kolla lite gamla bilder, kolla denna från kreta 2008 !
How cute liksom!? hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0