@ home, again

Hej, hemma nu efter många om och men.
Var hemma hos simon och kollade på jordens läskigaste film ''shotter'' eller något liknande.
Och jag må då säga att ja måste skämt ut mig totalt inför hans familj. HAHA! 
Har nog aldrig vart så skrajj när jag sett på film (bortsätt frpn den gången när jag gick och la mig med pappa och anna). Jag skulle gå hem och Madde skulle ta buss, slutade med att vi alla hoppa in i bilen med Johan! Hehe.  
Nu måste jag sätta mig och lugna ner mig lite...


Kommentarer
Postat av: Anonym

snälla du, om jag hade gjort de.. hade de spelat någon roll?

och spela de nån roll om jag visa dom eller inte...? fatta inte i överhuvud taget va de va för nädvändligt

2010-10-02 @ 01:47:28
Postat av: Anonym

SORK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-03 @ 20:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0