standing where u left me



Brr vad kallt det var ute, skulle hämta freeway colan, de måste vara den godaste som finns? freeway :love: 
Ganska trisst att de är så himla kallt och jag inte kommer kunna ha colan ute om jag inte vill dricka is, och vårt kylskåp är en miniatyr av ett vanligt kylskåp så jag får dricka varm läsk hela vintern...  Dock länktar jag till snön!

Känner mig bra sliten, Camilla kanske skulle följa med mig till mora idag eller imorn. Vi får helt enkelt se hur det blir :)

 


Kommentarer
Postat av: bella ♥

SV: Du deltar just nu i min tävling ( dagen blogg ).

Vinnare utses ikväll klockan 18;00.

Hälsningar whiex.blogg.se



2010-11-03 @ 13:01:38
URL: http://whiex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0