that thing, boys?

Någon vela att jag skulle skriva ett inlägg om killar, hur man ''raggar upp'' upp dem osv, har dock inte dem bästa erfaenheterna eftersom jag ännu inte träffat någon riktigt bra, men jag har ju haft mina fjortistider då man typ håll på med flera och valde den som var snyggas - SÅ ÄR DET INTE NU. Det svär jag på min mamma.

Om jag ''blir intereserad av någon'' så försöker jag fixa nummer / msn / facebook you name it till den personen liksom. Sen är det typ go for it, men ta inte i allt för mycket i början, då ska de va mer kompis snack tills du märker om han är intreserad. Träffa sen personen, det läskiga ör efter man träffat dem, vad tycker dem? Vill dom fortsätta träffas ? Är dom fortfarande intreserad? Var inte för på och hör av dig så fort ni skillts åt, vänta ett tag och se om han hör av sig, annars kan du göra det efter ett tag, INTE PÅ EN GÅNG. Det allt detta är alltså vad jag tycker, men gör det som känns bäst.

Ofta har folk problem med vad dem ska prata om när dom träffar en kille för första gången, vad brukar jag prata om? Allt som pluppar upp i huvudet, när jag va tillsammans med en kille som hette Jonas var jag alltid jätte blyg, men han gjorde mig ofta bekväm genom att skämta och skoja, då var man inte lika stel längre så man våga fråga saker, han gick i min storasysters klass så det jag tyckte det var jätte pinsamt när min mamma fick reda på att vi var tillsammans, jag neka jätte länge att vi var tillsammans tills jag äntligen erkännde.

Och det här att ta hem en kille när föräldrarna var hemma ? Första killen jag tog med hem var Johannes min första pojkvänn kanske i 5an, vi satt bara i soffan och kolla på tv. Så det var inget speciellt, sen tog jag nog hem Rasmus, och vi låg i min säng också kom mamma in, jag tyckte nog det var ganska pinsamt, minns ju inte exakt men iallfall. Jag vet inte men jag får nog känslan av att mamma inte gillar när jag tar hem killar ;) Blev ju rätt mycket killar ett tag, hehe '' du byter killar som du byter kalsonger trosor'' sa alltid mamma. Nu har jag inte tagit hem någon kille sen jag tog hem Benke skulle jag tro. Sen Vikor, ja bråka jätte mycket under den tiden ja höll ihop med Viktor, men han var jätte omtänksam och så och märkte det så han fatta att jag hellre va ute. Det tänkter jag inte heller göra förens jag hittar någon vettig-..

Va tycker ni ? När är det okej att ta hem en kille ? Vad ska man prata om? tips och knep ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0