test me

Visste du..
att jag vill ha - en himla massa pengar!
att min senaste kyss - var med en kille huhu.
att jag lyssnar mest på - spotify
att jag pratar - waaaay to much..
att jag inte gillar - kyla
att jag avskyr när folk startar - rykten [ det var givet att svaret skulle vara just det
att kärlek är - fanatiskt
att jag gillar att - busa
att jag alltid kommer att - vara rädd för att blunda i duschen
att jag är hemligt förälskad i - moln
att sist jag grät var - idag
att min mobiltelefon är - inte min mobil
att när jag vaknar på morgonen - så ligger jag i min säng
att innan jag går och lägger mig - borstar jag tänderna
att idag har jag - inte vart på toa en enda gång
att jag just nu tänker på - (personligt)
att i kväll ska jag - vila, och göra ansiktsmask
att i morgon kommer jag - åka och gyma
att jag hoppas - på att jag ska få en miljard kronor

Har du:
Någon som förstår dig? vet inte
Någon som du saknar? ja, kanske
Någon som du hatar? nej
Vem kramade dig senast? johanna
Vem pussade dig senast? basse tror jag ? för att jag skulle få tillbaka min vante
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? pappa
Vem var hemma hos dig seast? madde
Vem var du hemma hos senast? vet inte
Har du några kärleksproblem? nej
Har du pratat med någon idag? ja
Har du gråtit idag? ja
Har du skrattat idag? ja

Jag:
Är singel? ja
Svär ofta? sådär
Sjunger i duschen? ja, väldigt ofta.
Skulle kunna ha pyjamas på dig i skolan? kanske, om jag fick pengar för det
Skrattar åt dina egna skämt? mm oftast tills jag inser att dem inte var rolig
Skulle göra plastikoperation och det var ofarligt och gratis? kanske,

Har du:
piercingar? nä
Syskon? syster
Jobb? klipper morfar min dåochdå ?
För många vänner? nej
Rymt hemifrån? på yngre dagar
Färgat håret? ja
Bra självförtroende? nej, eller kanske
Sagt "jag älskar dig" till någon? ja
Varit kär? ja
Gjort något olagligt? ja
Somnat i skolan? nästan så
brutit ett ben? nej
Tappat bort mig i min hemstad? ja mer än en gång
Sett en fallande stjärna och önskat? ja när jag va liten önskade jag alltid att jag skulle bli ihop med olika killar, haha
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra? för många gånger
Smugit ut utan lov? alltså , det var inte så att vi kanske inte fick men ut gick vi
En hemlighet som ingen annan vet? ja
Sovit en hel dag? mm
Somnat gråtande? nä
Hånglat med två personer eller mer på en kväll? jo
Blivit generad inför folk? ja
Varit kär i någon utan att säga det till personen? nej
Ätit musslor? nej
Varit på en festival? nä
Haft ett förhållande i under en månad? ja
Blivit kallad player? ja
Färgat ditt hår svart? nej

Vad:
Längtar du till mest just nu? jag blir 18
Ska du göra i helgen? ingenting, plugga till prov
Har du för kläder på dig? mjukis, linne och cardigan
Gjorde du igår? var med madde
Ska du göra i sommar? ha så jävla kul så att jag inte kan gå
Åt du senast? mat
Har du för mobil? sony ericsson P1
Vad köpte du senast? tights ansiktsmasker


Kommentarer
Postat av: Patrik Eriksson

Nu är dagens blogg avslutad, 19 november.

Kolla om just du vann :)



Hann inte lägga in igår vem som vann, så detta är för den 19:e november, är fullt upptagen just nu med andra saker, förlåt.



Kram Patrik :)

2010-11-20 @ 22:53:01
URL: http://pallesmusik.blogg.se/
Postat av: madde

har jag köpt lika underkläder som dig ? vilken av dom ? :ö

2010-11-21 @ 11:08:44
URL: http://maddeys.blogg.se/
Postat av: madde

du hade köpt trosor och byxcor ? jag hade köpt två bhatr så¨..?

2010-11-21 @ 11:11:42
URL: http://maddeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0