sängen nästa

Idag vart det inte mycket tid för datan, men nu är jag iallfall hemma. Har duschat, helt slut efter gymmet, men va gör man inte för att vara lite snygg till beach 2011 ? ;) Närå. Men tror jag ska gå och lägga mig i sängen och smsa med sötnos, nyfikna? Förstår er :)

Ur mitt fotoalbum

Denna bild, jo ni den tog Sanne dagen hon skulle köpa ming kamera jag hade nyss blivit sams med henne och Tanya så minns att vi satt och prata och Göthe kom med en papperskorg och hälde över huvudet på mig, vi vart helt galna och så. Efter skolan skulle jag möta upp Benke, var skitnervös! Så jag mötte upp honom vid bussen utanför skolan och det värmde i hela kroppen. Hihi, sen gick vi hem till mig. Ååh vad kär jag var i den pojken ! På så kort tid blev jag det också, men det slutade med att jag fick köttelfeber och vi tappa kontekten... Men bilden har många kännslor i sig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0