saker jag gillar



My happyness


- Marabou vintervit

- Att jag sköter skolan så pass bra och det går uppåt i alla ämnen

- När man får gulliga komentarer eller någon säger något fint till en

- När håret har torkat innan man går och lägger sig så man inte behöver ägna hela morgonen åt plattången

- När man varit uppe sent på natten och sedan kan sova hela dagen efteråt, mycket skönare att sova på dagen av någon andledning..?

- Att jag numera har en bra relation till min mamma och kan säga det mesta till henne

- Att jag lär mig säga nej allt mer

- När man har något jätte roligt att längta till

- Att sjunga, är inte de det bästa som finns !? Jo. Jag gör det nu, i skolan i duschen you name it. All over the place liksom.

Men nu får det vara nog. Sängen skriker efter mig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0