oh happy days

Idag hade jag sovmorgon, sov till kvart över 8. Jätte skönt var det. Nu har jag slurprat i mig den äckligaste cappccinon jag någonsin druckit, skulle hälla i lite socker, men lite socker visade sig vara aldeles för mycket. Så där var min frulle förstörd, nu ska jag plugga lite till NO provet vi har idag. Har blivit mycket bättre i skolan den senaste tiden, det gillas.
Och på något märkligt sätt... Har alla lärare börjat gilla mig ? I 6an kaxade jag med alla lärare, hehe så dom gillade mig inte så hemst mycket. Men nu älsklar dom mig, sepciellt syslöjdsläraren, hon började nästan gråta när hon såg mina byxor jag hade gjort, och sa att hon var så stolt och allt, jätte sött!




Kommentarer
Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

okej :)

2010-11-19 @ 11:19:39
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0