do it by your self

Idag hade jag sovmorgon till 10, så man kan ju undra vad fa* jag gjorde uppe halv 7? Jo, jag smart som jag var Tim ha utvecklingsamtal, så himla typsikt, missa hela min sovmorgon pga det.. Så nu sitter jag hemma och tänker inte sminka eller fixa mig utan bara vila... Vi hörs.


We have our moments,
All that's happend makes me sad,
I know more than you thint about this.

jag, jag och min pappa. å vad han har betytt för mig genom alla dagar,
dock fäller jag en tår bokstavligen varje natt för honom innan jag somnar,
vi har aldrig haft det lätt, han har aldrig sett mig växa och bli äldre,
det var hans val, fast han kanske hade sina andledningar, vad vet jag?
jag är bara rädd för den dan när han försvinner, att vi inte åstakommit något tillsammans?
vi kommer inte ha något att tänka tillbaka till,  i n g e n t i n g. det oroar jag mig för.
alla har en pappa i sin familj, som dom träffar, varje dag, varanan vecka, varannan helg.
jag har inte ens telefonkontakt med min pappa så ofta,
jag är avundsjuk på alla. alla lyckliga familjer, därför kollar jag knappt på sånna filmer.

Kommentarer
Postat av: frida&isabelle

sv; tack sötnos, det är mitt riktigt hår ;) aså har alltid färgat :)

2010-11-12 @ 09:15:51
URL: http://fridaoisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0