| %

Hejsan, denna dag va inte så pjåkig den heller! Jag och Madde va på stan och kika lite sen va vi ute. Vart ute hela dagen men kom inte på att ta kort förns senare , men då blev de inte lite kort heller, bjuder på en liten del av korten vi tog. Nu den senaste timmen har jag pluggat och ladda upp bilder. Så nu ska jag hoppa in i duschen sen blir de mer plugg satsar på VG om jag har tur, men ser inte så ljust ut med tanke på mitt minne.. Aja kramis! ♥♥

    
    
   

& inte för att skryta , men jag vill hissa väldens bästa vän som bara är min! Maddeleine Persson. ♥♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Ett litet tips!

Om du gillar tv så finns det en nystartad tvsida som heter:

http://tvminnen.blogg.se

Du kan själv vara med och tycka till och påverka vad det ska stå om där.

2010-05-17 @ 13:12:09
Postat av: madde

du är världens bäst, jagälskardig!! ♥♥♥♥

2010-05-17 @ 19:48:19
URL: http://mmaddepersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0