☺ springa-..

Kl 9 imorse va det raka vägen ut och springa, fett jobbigt men dags att få upp lite kondition va!
Nu ska jag fixa mig lite så see yaa soon. :)


Btw: alla komentarer om blont hår, jag har själv haft det, och under den tiden hade jag tjockare hår än vad jag har nu, skötte håret bättre då och ja , bara man håller efter och klipper topparna så är det lungt, finns många olika shampon och inpackningar och oljor som gör så att håret håller bra. Jag har själv haft blont och vet hur de är men jag tappa då inge hår :)

Kommentarer
Postat av: 93:an

du inget schampoo eller balsam kan återställa topparna, jag går på en frisör skola och där fick vi lära oss att schampoo och balsam också sliter på håret.

det förstås, du färga väl gul blont och det sliter inte lika mycket som att färga platina blont.

även fast det gick bra då så sliter det mer nu när du färgar igen.

jag vill bara ditt bästa stumpan :)

som sagt inget schampo eller balsam kan återställa topparna, så då är det bara att klippa av sig dom :)

men då får man ju kort hår

2010-06-16 @ 10:56:01
Postat av: :] ♥

nej det finns inget schampo&balsam som kan laga håret om det HAR gått sönder redan, däremot finns det schampon&balsam som kan hjälpa till så att det inte går sönder INNAN det gör det :)

och ja det sliter lite på håret att tvätta, men det är omöjligt att inte slita på håret nångång eftersom det slits när man sover osv. också.

hoppas det blir fint iaf! :D <3

2010-06-17 @ 13:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0