visste ni att

- Jag har haft 3-4 bloggar innan den här men bara skrivit på en innan för jag förstid inte hur det funka (smart)
- Jag blir skitsur när jag inte får som jag vill, verkligen skitsur. Just därför för jag oftast det.
- I sexan lämnade min fröken in Maddes och min sakobok till rektorn för att vi hade skrivit sagor och läst upp för hela klassen där de drack och låg ute i skogen och hångla och nådde där efter inte målen i svenska. Haha, rektorn och läraren var typ as sur ? (Hur pinsamt?)
- Jag har inte haft g i alla ämnen sen 5an, visst då hade man inte betyg men dem sa om man nådde målen, men nästa termin ska jag ha g i ALLT.
- Jag gämförde mig alltid själv med andra förr och blev as sur om någon var snyggare än mig och åt aldrig i skolan och min lärare trodde jag var på väg att få anorexia (var inte så smal i swear) och hatade min kropp fast nu när jag tänker efter så var jag jävligt snygg *blink* förutom fejset. Men är numera rätt nöjd, eller så orkar jag inte bry mig.
- Jag ska färga mitt hår mörkare/svart men kan inte bestämma villket.
- Jag  inte går någonstans utan min mobil för jag är as rädd för att bli överfallen eller liknande.
- Jag vågar fortfarande inte blunda i duschen, pga den där j*vla helsinge bocken.
- Jag umgicks enbart med killar ett tag (vissa undantag) och litade bara på dem, tjejer sög.

Jag har mycket mer roligheter att berätta men det tar vi någon annan gång, :) 

Nu får ni läsa om ''fjortistiden'' jag och Madde hade..
Jo tro mig jag och Madde var universums småfjortisar som sprang runt i skolan med våra gossedjur, Madde hade nalle puh och jag hade nasse, vi skrev alla våra vänners namn på förutom Sanne, as taskigt vet inte ens varför! *garv* Sen en kväll bestämde vi oss för att opperera in hjärtan och hjärnor i dem, gissa vi gjorde i 5 timmar inne på mitt rum? Oppererade gosse djur det hela slutade med att Nasse några dagar tog självmord, han hoppade ut genom mitt fönster (jag bor på andra våningen) när jag var med Fanny Thyr. Men redan dagen efter började jag sakna honom så jag sprang ut och hämta honom, det hade regnat den natten så han lunkta skit så jag slängde honom :( Jag och Madde, jo i skolan var vi värst, vi hoppade på varandra som galningar på lektionerna och dorg varandra i håret och fick data förbud, sen skulle vi ha någon pjäs med klassen i olika grupper och jag besämde mig för att vara alkoholist/knarkare och fick as mycket beröm av min lärare som sa att jag hade lyft upp gruppen och stöttat dem och valt en så bra roll (hm...?) Jag hade as mycket respekt för jag vågade kaxa med en lärare som ingen vågat kaxa med förr! BILDLÄRAREN, gissa vad applåder jag fick? Haha, helt galet.. Allla lärare rent ut sagt hatade mig och Madde, även de på högstadiet. Efter skoltid hänge vi gärna på stan, palla äpplen och satt i min källare och percia läppen, sedan åkte vi runt och lekte superman på våra cyklar sittandes på pakethållaren, även då hängde nasse och nalle puh med (japp allt jag skriver är ren sanning) ? Iallfall, jag och Madde köpte alltid lika kläder, sminkade oss lika, färgade håret lika, vi skulle alltid var lika, på något sätt var detta the best days of my life. Jag var liksom ärligt lycklig, men de kommer. Det kommer nu, nu är det min tid att få lite grann, vara leva..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0