vad är kärlek?

Vad är kärlek ?

Ja, vad är kärlek? Kärlek är så himla mycket mer än känslor, det är liksom allt. Dofter, beröringar, ljud. Kärlek kan man känna för allt, personer, djur saker. Man kan ÄLSKA en dricka sort liksom. Dock ser jag inte det som äkta kärlek liksom, men you got the feeling? En helt annan sak om jag blir kär i en person, då bara pirrar det i kroppen hela världen vänds upp och ner (utifrån vad jag känner) man tänker bara på den personen liksom, man bara väntar på att den ska skicka ett sms osv, han/hon finns i tankevägarna hela tiden, bara blokerar upp allt annat tänkande liksom. Man vill vara i närheten av den personen hela tiden. Man kan liksom känna igen den personen på ett klick i en folksammling.

Sen kan man känna kärlek till en familje medlem, det är nog den starkaste kärleken. Det är svårare att bara släppa en familjemedläm än en kompis , i vissa fall kan man inte ens släppa en familjemedläm ven fast man kanske borde.. Hur mycket än hjärnan intalar dig att du hatar tex din mamma, så vet hjärtat att hon är världens bästa ändå. ( nu beror det lite på vad det handlar om ) Jag tror inte jag behöver sitta och förklara för er hur viktig er familj är!? Som jag, jag började näst intill gråta på en familje middag när jag tänkte vad som skulle hända om morfar dog, så fick springa iväg på toan och snyta mig, är jag överkännsling eller känner ni också så ?


Kommentarer
Postat av: Annelyy

Så söt du är! :)

2010-12-05 @ 19:53:26
URL: http://anneliswebb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0