till ida

Haha, märkte nu att allt de här låter som ett helt kärleks brev. Jaja puss

Ida är en riktigt go tjej, har däremot världens sämsta humor. Att pruppa är nåt av det roligaste i hennes värld. 
Jag har känt henne väääldigt bra i ca. 4 år. Annars träffades vi första gången då vi låg i våra mammors magar och hade vårat hemliga språk, med tecken och finger figurer. Ida känns speciell, hon är helt underbar. Våran vänskap ligger på en helt annan nivå än andra, vi kan inte bråka då vi aldrig kan ta nånting seriöst och bara garvar så fort vi ser varandra. Nånting speciellt alltså. 
2008 var det vi mot världen. Även våran "fjortisperiod" Som vi höll på, men allt va så himla lätt då. Våra dagar gick ut på att ta kort och göra allt vi kunde komma på som vi inte fick. 
Jag vill bara säga att Ida är speciell, hon är den alla vill ha en önske vän. Typ.. Ja, hon är underbar. Vi har måpnga gånger bråkat men som sagt så är våran vänskap  på en helt annan nivå, och vi klarar det mesta. Så länge vi vill. Jag älskar dig Ida, riktigt högt. Always and forever ♥/din madde.

Och med det sagt vill jag bara säga att Ida är speciell, hon är den alla vill ha en önske vän. Typ.. Ja, hon är underbar. Vi har måpnga gånger bråkat men som sagt så är våran vänskap  på en helt annan nivå, och vi klarar det mesta. Så länge vi vill. Jag älskar dig Ida, riktigt högt. Always and forever ♥/din madde.
Memories.....

åka på nåns skoter, med vårt oranga hår och fina kläder som alltid skulle vara lika. Bakifrån såg man knappt vem som va vem. Haha flera gånger blandade dom ihop oss och ropade Ida till mig.


den här dagen minns jag så jävla starkt. En av dem grymma dagarna tillsammans med ida på strand vallen. 
Det va volleyboll dag i skolan, vi skippade det och drog in till stan med Emil och busade runt. Resten är hemlig, tyvärr. Men det är en av världens bästa, då och färssjön. Ida, Madde och Emil. Haha, mysigt iallafall. 



mora mora mora ♥♥♥ vi åkte till mora, träffade massa roligt folk. Fotade på stan levde livet. Fullt ut, fullt ös dygnen runt. Speciellt sista aprill där. Det är det bästa jag nånsin gjort, sååå jääävla kul. Ni anar inte! 




En annan gång satte vi oss ute i skogen och tog hål i läppen. (gick och skröt om det, vet inte huuur länge!) Sen blev min läpp alldelles blå och halvt rutten & vi trodde jag skulle bli förlamad så vi tog ut dom istället.. Annars hade nog vi haft hål i läppen nu, haha! 


Också förlåt, för stt jag inte varit den bästa på att ställa upp för dig. 
Men det blir en ändring. För det här är bara början, på nånting stort.
Jag älskar dig.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0