super size vs super skinny

Sitter och kollar på super size vs super skinny, eller ja jag kolla kanske 20 sekunder innan jag höll på att spy, seriöst hur fan kan man tillåta sig själv bli så fet och vidrig? Vet att några av mina kompisars mammor tycker att jag på verkar sina barn med att ja tycker detta, bara för att dom säger hemma att dom är tjock osv, men deal whit it, jag mår dåligt av tjocka människor, så ska förflytta mig till mitt rum för jag får ärligt kvälningar. Men det är väl inte mitt fel om folk tycker dem är tjock, men isåfall, gör nå åt det då och gå inte bara runt och klaga. *suck*

Nu kom Madde så jag ska vara med henne nu. Men ja skriver imorgon om inte annat! :)


Blää... ->


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0