prov

Puuh, nu är jag hemma. Hade två prov sista lektionen, inte nog med det för dessutom vart det två MATTE prov.. Första provet gick nog ganska bra, andra var det järnsläpp först gjorde jag det en gång, men knöla ihop det och slängde det, sen en gång till för alla siffror bara snurra i huvudet, så det åkte ner i papperskorgen till sist gjorde jag det och det gick nog. Jag hatar matte, kan sitta och skrika och nästan böla för att jag aldrig fattar, haha min svaga sida.. :p

Nu ska jag leta Johannas minneskort sen vila för en heldag i buss och bil till min pappa. När vi kommit fram ska jag ut och gå, har inte rört mig nå den här veckan. Har vart sjuk :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0