nyår

Idag är det nyår, allt har gått så himla fort! Detta har faktiskt varit ett riktigt skit år, en del saker har vart väldigt bra. Men jag är inte särskillt nöjd alls, och har just därför bestämt att det blir en totalförändring 2011, allt ska bli så himla mycket bättre, mina betyg, mitt beteende my life liksom. Länktar som satan, jag har en del nyårs löften. Men dom skriver jag imorgon, annars blir det otur, i feel it.

Alltså, jag har gått från en kaxig liten tjej som sket i skolan och familj, att hänga på stan var det bästa som fanns - till raka motsatsen, alltså jag gillar inte att va kaxig, jag får skuldkännslor, och skolan, jag satsar verkligen! Två VG fanns inte i min värld i början av året.. Jag hatar att vara på stan och bara sitta, visst om man ska kolla runt men annars liksom, jag är trött på alla droger i den här staden, och all alkohol, jag har aldrig vart full så, visste ni det ? :) Jag har smakat, men alltså bara jätte lite. Jag är så trött på all alkohol, jag har mina andledningar, men jag ser inte meningen, sure, jag kommer också gå på krogen, men det är väl när jag blir äldre!? ja ser inte meningen när folk under 17år dricker, så himla barnsligt, skyll er själv när ni sitter där som alkohollister! Ni startade det själv! Jag har funderat, mycket på sånt här, alltså jag tål det bara inte. Den enda andledningen, är att de tycker de är tufft, få status, alla säger nej, så är det verkligen inte! Nä det tyckte inte jag heller (med andra saker) men så var det ju egentligen. Jag tycker iallfall att dom som inte har åldern inne kan då vänta! Det är bara pinsamt.

Men gott nytt år på er, hoppas ni får ett toppen år!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0