mina syskon

Mina syskon

Jag har bara en hel syster, sen har jag haft säkert 10 olika halv syskon. Iallfall heter min syster Johanna, hon har flyttat hemifrån för att plugga mode och kläder :)
Jag och min syster då, vi har gått igenom mycket tillsammans, vi har liksom alltid stått varandra näsrmast i familjen även fast vi dråkat dag ut och natt in, tills hon lyttade nu kommer vi däremot bra överens :)

Sen har jag två halv bröder, Johannes och Danne som är helt blåst, man skulle tro dem var blondiner om man var färgblind :) Haha iallfall Johannes är 18 ? Och Danne... 17 ? Om jag inte minns helt fel :) Haha, dom är väl lite av sin egna sort :)


Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0