min första kärlek

Min första kärlek.

Min första pojkvän vet ni, det var Johannes Göthe. I 4/5an kanske? Minns att jag satt framför spegeln och provade frisyrer, så hörde jag min gröna motorola vibrera, jag hade fått sms från Johannes där han frågade om vi kunna bli ihop eller något liknande, jag skickade ett svar: ja, eller, nja eller jag vet inte. hmm. Jo!! Töntigt svar va? Haha, men sen var vi tillsammans typ en månad sen när jag och Frida skulle gå hem till han och skrämma han så ringde han först en gång, men ångrade sig, sen ringde han en gång till och gjorde slut. Då gick vi hem till Frida och gick in på datan, vi betämde att jag skulle skiriva på min msn på mottot typ : Hur kunde du ? Jag älskade dig så! Haha. Sedan ett eller två år senare vela han ha tillbaka mig men då var jag tillsammans med Jonas Vestling, det var alltså i sexan och han vart två åt äldre och mamma var jätte skeptiskt eftersom han gick i min syrras klass! Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0