min bästa vän

Min bästa vän

Min bästa vän? Jag har ingen bästa vän tror jag. Jag har däremot fler väldigt bra vänner. Det är bättre så. Visst kan man ha en jätte bra vän, som man kan säga allt till va sig själv osv. Men enligt mig ska det mycket mer till innan det blir en bästa vän. Jag har jätte bra vänner som tex Sanne Camilla Dilara Madde och Jocke. Men vi är inte på den nivån. Jag litar inte på någon så här riktigt som förr, jag och Josse mitt 'ex' som man säger så. (vi va inte tsm som ni nog fattar) Vi hade en rigtig teenage vänskap snacka killar, skoja, berätta allt. Jag har inte haft riktigt så med någon annan, kan va därför de gjorde så ont när jag förlorade henne också. Well well, när jag blir äldre kanske det kommer någon. Nu tänkter ni säkert : men Sanne eller Madde då ? Men vi är inte på samma nivå i livet helt enkelt. Det är mina åsikter!


Kommentarer
Postat av: linnea :]

gillar du skumtomtar?

MISSA DÅ INTE TÄVLINGEN PÅ BLOGGEN, OM ATT VINNA EN PÅSE MED SKUMTOMTAR 2300 g:)

2010-12-06 @ 15:41:29
URL: http://linneagulliksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0