hur firar man nyår då?

Jag och Madde ska förmodligen spändera nyårs afton i mora, och åker därför dit i veckan, eller tidigare alltså har vi en hel vecka framför oss i mora, ganska hög mysfaktor på det faktiskt. Vi vet inte vad vi ska göra på nyår än, men som alla andra gånger vi inte vetat vad vi ska göra har vi hittat en himmla massa trevligt folk att umgås med.

Så nu i mora, två ensamkommande flickor på jakt efter äventyr den sista december, tips? :)



Btw, såg den genom söta texten Madde skrev till mig, wonderfull babe. You and me, det står skrivit bland stjärnorna. Alltså, det är en sån magisk kännsla över det hela. Fatta att det är snart 4 år? Det är helt crazt och insane på samma gång alltså, men jag ångrar inte en sekund, för du har byggt upp mig till den jag är idag vännen!

Skin skin, som den sol du är - Låt hela världen se ditt vackra leende!
Lys lys som den stjärna du är-  Du lyser upp mitt mörker och du gör mig riktigt hel.


Kommentarer
Postat av: madde

det är så jävla underbart, nu är det du och jag babe

2010-12-25 @ 10:53:14
URL: http://maddeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0