hemma från firandet

Nu är jag hemma jag också, hade det riktigt trevlig. Mat, julsånger (ja de vela sjunga så) kalle anka, julklappar, mer käk spel. Sen tv, och nu är jag hemma och fick med mig en hel drös med roliga julklappar, sälv får man ju gå på Petter i sommar då ;) Ganska nice, får se om jag visar upp det jag fick senare. 


Min kusin :)


Kusin, bra jävla snygg släkt jag har ! :)


Ari och go mormor :)


Jag och Johanna, som alltid ska va värst ;)


Naw ;)

Kanske kommer mer bilder på oss people senare :)
Nu ska vi mysa ner oss framför tven och själv tror jag och jag ska propa i mig ännu lite till mat.
Får se hur uppdateringen blir imorgon, nästa julafton för min del då. Love Ida.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad heter Johanna i efternamn? :)

Tycker jag känner igen henne... Men kanske inte?!

Aja, GOD JÄVLA JUL, din blogg är grym! :D

2010-12-25 @ 01:49:20
Postat av: Hubba Bubba

Ni är så fina!

2010-12-25 @ 22:47:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0