hemma

Kom nyss hem från Natalie nu. Har skit ont i halsen :( Blev inge Isac heller vi skulla åka skriskor men jag är som sagt sjuk. Så imorn är jag med honom.

Har gjort ett vad med mig själv nu jag, jag ska ha uppsatt hår tre veckor framåt - heeeeela lovet alltså. (förutom vissa undantag -nyår - jul osv) Mitt hår kommer älska mig, ingen plattång ingen årfön på tre veckor. 
Börjar tvivla lite på mig själv när jag skriver detta, treeeee veckor, äch jag klarar mig :)

 
Natalie, riktig sötnos. Dom som läste min förra blogg kommer nog ihåg hur mycket jag umgicks med henne förr.
:)


Kommentarer
Postat av: nataliejansson

jadu, var ju en hel del minnen sen förut ;) nu tycker jag att vi bygger upp det här och att det inte var ett engångs sak nuigen !

2010-12-21 @ 21:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0