godmorgon

Godmorgon!
Jag har nyss fixat mig klart och det visade sig att jag hade hunnit sovit en timme till för jag börjar inte för ens då, jag beräknar alltid tiden fel, haha.. Nu sitter jag och kollar på barnkanalen i brist på annat, nu ska man borta tänderna tycker dem. Så ska gå och göra det jag nu.

Idag har vi jul kul i skolan, man klar ut sig och har allmänt kul. Det har vi varje år dagen vi får jullov, har ni något sånt på er skola? :) Iallafall sedan delas betygen, är ganska nervös inför dem iförtjej vet jag redan 2. Men men det ska bli kul ändå. Nja, nu går jag och dejtar tandborsten. :)

Sugen på lite gossip inom bloggvärlden? Kika då in det här : Kolla in Blossip


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0