godjul

God morgon, och godjul! :)
Har knappt kunnat sovit inatt, inte för att jag vart spänd för idag utan för alla godjul hälsningar som har skickats, sedan drömde jag mardröm också, usch.. Just nu sitter jag och sjunger i min ensamhet, högt och jävligt. Nä inte precis, men musiken på på iallfall.

Fick öppna en julklapp tidigare imorse, fick en hårfön inget jag kommer ha andvändning för nu en tid fram över, har ju haft oplattat hår ända sen lovet började och idag har jag uppsatt, toppen :)
Men nu ska jag fixa det sista. Ingen mer uppdatering idag antar jag, men vem sitter vid datan på julafton liksom?


Kommentarer
Postat av: madde

har du inte sett????? ::(:(:(:(:

2010-12-24 @ 11:31:49
URL: http://maddeys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0