GÄSTBLOGGAR

Hej på er alla läsare! Nu är det jag Dilara som gästbloggar! :)
Tänkte skriva nånting fint om Ida! Ni ska bara veta att hon är hur jävla underbar som helst och är hur fin som helst! Min ängel helt klart. Fast än vi inte umgås så mycket längre så betyder hon otroligt mycket för mig. Hon är en av mina närmaste vänner och den jag litar på mest av allt. Hon har en egen stor plats i mitt hjärta som ingen kan ta över, ida och jag har alltid stått varandra nära fast än vi inte har träffats på hundra år känns det som! Hon är en sån fantastisk, underbar och en unik flicka som jag älskar så sjukt mycket! Tack för att du finns här hos mig Ida, du har hjälpt mig så sjukt mycket och det glömmer jag aldrig mitt hjärta. Det finns så mycket att skriva om henne, men det är så sjukt mycket.. Skulle kunna skriva en hel bok om henne. Jag älskar dig Ida Bergman! Glöm aldrig de.

Kommentarer
Postat av: ida

Tats my girl, gissa om jag älskar henne?

ååh. värmer i hela kroppen!

2010-12-02 @ 20:15:30
URL: http://hheyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0