fixa inför imorn

Åh, helt slut. Hela ögone har svullit upp, svider lite av färgningen jag gjorde tidigare idag också. Ska iväg på en lite hemlis i tingshuset på dagen :) sen är det ju nyår. Så nu ska jag fräscha upp mig lite tills imorn -

♦ Duscha med hårinpacning, raka benen osv...
♦ Smörja in mig med bodylotion, och ha hair reper till håret.
♦ Noppa ögonbrynen.

Dock kan jag inte fixa mig på morgonen eftersom min väska ligger hemma hos Madde, men får nog svänga förbi där en sväng och sminka mig i bilen på vägen dit! Mina byxkor jag ska ha är också där. Men nu måste jag hoppa in i duschen! :)

(vet inte vad vi ska hitta på imorgon, hoppas dock att Jocke vill hitta på något med oss, eller nån annan )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0