svar från frågestunden-..

Tog lite frågor från frågestunden, mer kanske kommer sen. Hade ju glömt bort den. Jaja :)

Tycker du om någon och isf vem? Hemlis! Osäker..

Är du och Madde lika bra vänner som förr? Ja faktist :)

Skulle du vilja umgås med mej? Ja visst sara :)

Har du haft sex? Hemlis!

Varför började du blogga? Jag börja när jag va jätte liten, när jag knappt visste vad blogga va. Men sen fick jag upp intresset igen när jag började läsa bloggar :)

Vilka bloggar läser du varje dag? Anton kouba, maddes, kissies ofast.. isabelle strömberg & några vänner's :)

Hur många besökare har du om dagen? Det varierar mellan 50 - 150 ibland mer, ibland mindre. Beror på uppdatering osv.

Hur har ditt sommarlov varit? Bara bra, bättre än på länge.

Skulle du vela att din Blogg blev stor? Hm, sure, :)

Skulle du helst brinna eller drunkna till döds? Drunkna helt klart..

Vem kysste du senast? Kanske ska de också bli en hemlis ? ;) näe då. Tony :p

Vem skulle du ge en milion om du va tvungen ? Mina föräldrar.

Vad anser du är en bra Blogg? Mycket bilder inte för mycket text, osv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0