sminkinlägg


Okej, vi kör ett inlägg med bilder. Om någon dag kanske ett video inlägg kommer.

Detta andvänder jag mig av:

Två mascaror,
Svart eyeliner&glitter eyeliner
Foundation
& solpuder.



Börja med ett jämt lager fondation.


Ta solpuder/puder på borsten och blås för rätt mängd, applicera jämt i ansiktet.


Sen till mascaran, jag andvänder mig av två olika borstar, en med mjuka&långa ''hår?'' & en annan med korta hårdare plast ''hår?''

börja med den mjuka och andvänd dig av ''vibrerande rörelser sida-sida uppåt. När du fått den längt du vill ha andvänder du den hårda borsten för att få mindre klumpar, och mer fördelade fransar.


eyeliner, ibland andvänder jag bara svart. men nu tar vi både&

ta den svarta eyelinern och måla börja från halva ögat och måla utåt. Ta sedan den glittriga börja från mitten och måla mot ögonvrån. Bilden nedan är dock målad på handen.


Sedan är de klart! Hoppas du blev nöjd med svaret, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0